banner
Meer over Kidscommercial...


kidscommercial-groenten-en-fruit-door-naar-volgende-ronde-in-grote-reclame-prijs-van-nickelodeon

Kidscommercial groenten en fruit door naar volgende ronde in Grote Reclame Prijs van Nickelodeon

10-07-2012

De televisiecommercial ‘datzieterlekkeruit.nl’, is door naar de volgende ronde bij de nominatie van ‘Grote Reclame Prijs’ van Nickelodeon. De GRP is een prijs voor de beste tv-commercial voor kinderen. Een onafhankelijke kinderjury met kinderen in de leeftijd van 9 t/m 12 jaar oud, heeft de televisiecommercial beoordeeld als een van de leukste televisiecommercials. In de televisiecommercial veranderd Tim het hoofd van zijn vader, de buurman en de hond, in groenten en fruit! Kinderen kunnen dit zelf doen via de ‘fruitalizer’ op www.datzieterlekkeruit.nl.

Vanaf woensdag 11 juli kan worden gestemd op de genomineerde commercials. Stem dus voor 1 augustus op de leukste commercial via www.grotereclameprijs.nl. Op 15 augustus wordt bekend welke 2 commercials er doorgaan naar de eindronde. Begin 2013 wordt de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt.


Heeft u een mening over dit artikel? Registreer of Log-in om te reageren.