banner
Meer over Gezamenlijke...


gezamenlijke-glasgroentenpromotie-tijdens-het-deutsche-obst-und-gemuse-kongress-in-dusseldorf

Gezamenlijke glasgroentenpromotie tijdens het Deutsche Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf

22-06-2012

Vandaag hebben het GroentenFruit Bureau, P8 en My Tomato de handen ineen geslagen tijdens het Deutsche Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf. De glasgroenten als paprika, tomaat, aubergine en komkommer zijn tijdens dit congres zowel in een informatieve stand als tijdens een strategische presentatie op één van de podiumrondes onder de aandacht gebracht bij de bezoekers van dit, op de Duitse importmarkt van groenten en fruit gerichte, congres. Meer informatie: www.groentenfruitbureau.nl


v.l.n.r. Gerrit Jan Kornet (P8), Jochem Wolthuis (GroentenFruit Bureau) en Mirjam Hendriks (My Tomato)

Presentatie over de Nederlandse groenten- en fruitsector

Tijdens het Deutsche Obst und Gemüse Kongress in Düsseldorf heeft de heer Jochem Wolthuis van het GroentenFruit Bureau een presentatie gegeven over de Nederlandse groenten en fruit sector. Met behulp van enkele voorbeelden uit de recent gelanceerde EU campagne 'Sicher ist lecker' werden de kasgroenten in een positief daglicht gezet en kon het aanwezige publiek een inzage krijgen in de strategie en filosofie achter deze campagne. ‘Het vertrouwen in en genoegen van de glasgroenten is één van de voornaamste doelstellingen’, aldus Jochem Wolthuis, directeur internationaal van het GroentenFruit Bureau.

GroentenFruit Bureau

GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van 2x2 (2 ons groenten en 2 keer fruit).


Heeft u een mening over dit artikel? Registreer of Log-in om te reageren.