banner
Laatste Reacties


Het laatste nieuws voor en over de groenten- en fruitsector, activiteiten en campagnes van GroentenFruit Bureau.

Thema's

Nieuws over 2x2
Nieuws over zomerfruit
Nieuws over de floriade 2012
Nieuws over werkfruit
Nieuwsbrief 26 augustus 2011
10-07-2012

Kidscommercial groenten en fruit door naar volgende ronde in Grote Reclame...

De televisiecommercial ‘datzieterlekkeruit.nl’, is door naar de volgende ronde bij de nominatie van ‘Grote Reclame Prijs’ van ....

09-07-2012

Dutch Specials gaat samenwerking aan Beste Benelux Groenterestaurant

Vanaf vandaag gaat Dutch Specials, een initiatief van verschillende telers met speciale groenten- en fruitproducten, een samenwerking aan ....

04-07-2012

Veel scholen winnen in de leukste en lekkerste wedstrijd van EU-Schoolfruit

EU Schoolfruit heeft de winnaars bekendgemaakt van de leukste en lekkerste wedstrijd voor de onder- en de bovenbouw van het basisonderwijs. ....

03-07-2012

EU subsidie voor Conférence Peer promotie

De Europese Commissie heeft in totaal ruim € 900.000 ondersteuning toegekend aan de promotiecampagne Conférence Peer waarvoor ....

27-06-2012

My Jello’s door naar halve finale Smaak van NL

Op 26 juni is My Jello’s®, de zoete, gele cherrytomaatjes van kwekerij Westburg BV en ZON fruit & vegetables, met zes anderen door naar ....

22-06-2012

De hele wereld eet onze tomaat

Nederland wereldkampioen tomaten telen. We maken ze steeds mooier, in veel meer kleuren, houdbaarder, gezonder, meer opbrengst per plant en ....

22-06-2012

Supermarkten en handelsbedrijven tekenen voor 100% duurzame verse groente en...

Gisteren ondertekende een brede coalitie van supermarkten, handelsbedrijven en maatschappelijke organisaties een convenant met als ....

22-06-2012

Gezamenlijke glasgroentenpromotie tijdens het Deutsche Obst und Gemüse...

Vandaag hebben het GroentenFruit Bureau, P8 en My Tomato de handen ineen geslagen tijdens het Deutsche Obst und Gemüse Kongress in ....

21-06-2012

Introductie van een Europees portal voor kinderen

Freshfel Europe heeft een Europees portal voor kinderen in de vorm van een site met allerlei onderliggende spellen en themasites ....

21-06-2012

Scelta Ceuticals en KiKa samen voor gezondheid

Voedingssupplementenfabrikant Scelta Ceuticals maakt zich sterk voor een betere gezondheid. Daarom ondersteunen zij Stichting Kinderen ....

18-06-2012

Mise en Place partner van Kids University for Cooking

In de op de 10e verdieping van de Innovatoren gelegen business lounge van de Floriade, ondertekenden vrijdag 15 juni Mise en Place en Kids ....

15-06-2012

Limburgers gaan voor fruit en groenten van eigen bodem

Marketing –en communicatiebureau White Coffee voerde in opdracht van de Limburgse KMO Alva Verse Vruchten een grootschalig fruit –en ....

15-06-2012

Ton Janssen benoemd tot Ere-Ambassadeur van de Nederlandse tomaat

Donderdag 14 juni is Ton Janssen tijdens de kick-off van de EU-campagne ‘Sicher ist lecker’ benoemd tot de eerste ‘Ere-ambassadeur van ....

15-06-2012

Nieuwe EU-campagne Sicher ist lecker van start

Sicher ist lecker – met deze slogan start in juni in Duitsland een imagocampagne voor groenten uit moderne kassen.

12-06-2012

Ook in Foodservice commitment voor Fair Produce

Deli XL, totaalleverancier voor horeca, catering en zorg, maakte deze week bekend voortaan bewust te kiezen voor champignons voorzien van ....

08-06-2012

Winnende foodondernemers MKB Innovatie Top 100 present @ Food Valley Expo

Beeter®, het veelzijdig stukje alternatief voor vlees, een kwaliteitstest voor verse agroproducten, een duurzame mengdoseerwagen voor de ....

08-06-2012

Legioen treft Oranje tuinbouwproduct in Polen, in Oekraïne niet

Het Oranjelegioen kan in Polen verse groenten van eigen bodem eten en overwinningen van het Nederlandse elftal vieren met bloemen uit eigen ....

06-06-2012

Nieuw frambozenras in concept naar de markt

Veiling Zaltbommel en haar frambozentelers introduceren vandaag het merk Kwanza®. Dit betreft een onder concept geteelde framboos van het ....

04-06-2012

The Greenery Zachtfruit introduceert oranje frambozen

In de aanloop van het EK presenteert The Greenery Zachtfruit een unieke framboos in Europa: de oranje framboos. Deze nieuwe framboos is het ....

01-06-2012

Veilig is lekker in Duitsland gaat een imagocampagne voor groenten uit...

Na een moeilijke tijd voor de groentesector en grote onzekerheid aan consumentenzijde willen we het vertrouwen in groenten uit kassen weer ....

Natalie Van Veen
Wanneer we het goed begrijpen, doelt u op het jaarlijkse evaluatieonderzoek van de 2x2 campagne. Wij zijn de campagne goed gaan volgen en evalueren...
Lees artikel >>
E.C.A. Van Den Bergh
Beste schrijver van dit artikel. Er wordt verwezen naar recent onderzoek. Is dit onderzoek openbaar, om welk onderzoek gaat het precies? Alvast...
Lees artikel >>
Ellie Regtien
graag zou ik wat promotiemateriaal ontvangen van de nieuwe oogst elstar
Lees artikel >>
HJ Geuijen
Dat wordt latig: op 1 september 2011 een berichtje ontvangen dat je voor 1 september 2011 een foto kunt opsturen!
Lees artikel >>
Bertjan Westerink
Waar kunnen we de promotiematerialen bestellen?
Lees artikel >>
Licentie voor gebruik van inhoud | Disclaimer en privacy | GroentenFruit Bureau op Youtube | GroentenFruit Bureau op Twitter