banner
 
Meer over Over ons

Over ons


GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse aanbeveling 2x2 (2 ons groenten en 2 keer fruit).

Een mooie missie

Wie bij GroentenFruit Bureau werkt, heeft passie voor groenten en fruit, van productie via afzet tot en consumptie.Met ons werk helpen we de belangen te behartigen van tuinders, importeurs, exporteurs, inkopers, verkopers. Met veel toewijding worden vakkennis, creativiteit en een bovengemiddelde betrokkenheid hiervoor ingezet. Maar ook het tegemoet komen aan de wensen van de consument. Nauwgezet wordt hiernaar geluisterd. Zij consumeren immers elke dag deze heerlijk, smaakvolle en met zorg geteelde producten. Onze missie luidt: Eet elke dag twee ons groenten en twee keer fruit.

Sluit aan op dit groente- en fruitplatform

We kennen alle wegen in groente- en fruitland. De weg van kas naar klant, maar ook de subsidieweg naar Brussel. Elke professional kan gebruikmaken van onze netwerken, kennis en dienstverlening. Er ontstaan steeds nieuwe ideeën voor alle betrokkenen. Ook jouw suggesties zijn welkom. Want deze website is één van onze middelen die creativiteit de ruimte geeft. Wij ontvangen graag reacties op dit groente- en fruitplatform en hopen hierdoor op creatieve kruisbestuiving. Want dat helpt om onze doelstelling te volbrengen. Het zijn van de volwaardige, gewaardeerde en onafhankelijke partner in marketingcommunicatie voor de voedingstuinbouw.

Handen uit de mouwen

We hebben strategieën om onze doelen te bereiken. We ontwikkelen samenhangende campagnes die het hart van de consument in drie seconden raken. We besteden alle aandacht aan public relations in binnen- en buitenland, we zetten internet intensief in, we laten de stem van de sector horen in de media en op congressen en beurzen. We investeren in de relatie met alle partijen in en rond de voedingstuinbouw. Dit is een kort kijkje in de strategiekeuken. Wat de plannen ook zijn, het betekent in gewoon Hollands: handen uit de mouwen.

Heeft u een mening over dit artikel? Registreer of Log-in om te reageren.