banner
Meer over Week van de Paprika


week-van-de-paprika

Week van de Paprika

27-04-2012

Pak Paprika!

Week van de Paprika de gezondste week op de Floriade

Paprikatelers pakken de eerste week van mei, gelijk met Floriade Kids week, uit op de Floriade. Aangespoord door de nieuwe slogan Pak Paprika! ervaren de bezoekers dat gezond eten ook leuk en lekker is. Tijdens deze “Week van de Paprika” staat het Huis van de Smaak bol van de vitaminen. Met recht wordt deze week dan ook de gezondste week op de Floriade genoemd. Meer informatie: http://www.colourfultaste.nl/

Huis van de smaak klaar voor de Week van de Paprika

De markt in het Huis van de Smaak ziet bont van de paprika’s. In alle kleuren en vormen liggen ze uitgestald onder de Colourfultaste campagnebeelden. Ton Janssen en zijn Gardeniers ontvangen de bezoekers, geven tekst en uitleg en laten paprika’s proeven. Liefhebbers kunnen paprika receptenfolders mee naar huis nemen.

 

 © TuinbouwCommunicatie

Foto: P8 bestuurslid Ted Zwinkel(rechts)s en P8 voorzitter Thijs Jasperse bij de presentatie van Paprika in het Huis van de Smaak op de Floriade.

Paprika kraam vol specialiteiten

Eén marktkraam is de hele week gevuld met paprika specialiteiten. Op Koninginnedag en 1 mei presenteren Wim en Annette Hermans oranje paprika en oranje paprikalekkernijen. Woensdag tot en met vrijdag worden oranje snack paprika’s gepresenteerd en in het weekend staat zoete punt paprika centraal.

Met paprika op de foto

Een foto als herinnering of je paprika-ervaring delen met vrienden? Iedere bezoeker kan tussen de paprika’s zijn eigen foto maken en meenemen. Tegelijkertijd kan deze foto ook gedeeld worden met vrienden op Facebook en Twitter. Op deze wijze fungeert het Huis van de Smaak een week lang als dé zender van gezond en lekker eten.

Zo veel mogelijk bezoekers

Via een prijsvraag onder de titel “Nimm Paprika” in circa 1 miljoen huis-aan-huis bladen in het Ruhrgebied, heeft het Colourfultaste campagneteam aandacht op de Week van de Paprika gevestigd. Mensen die de vraag “Hoe heet de promotiecampagne voor paprika?” goed hebben beantwoord, maken kans op een gratis toegang tot de Floriade, waar in het Huis van de Smaak een verrassing op hen ligt te wachten.

Ook meer regionale aandacht moet mensen naar de Week van de Paprika trekken. Zo heeft opticien Camps in Horst paprika banners in zijn etalage opgehangen en krijgen de mensen die een nieuwe bril kopen een paprika kookboek cadeau.


Heeft u een mening over dit artikel? Registreer of Log-in om te reageren.