banner
Meer over Fruit met een...


fruit-met-een-gezicht

Fruit met een gezicht

14-10-2011

Nature & More lanceert sociale media campagne i.s.m. Weleda

 
Ter gelegenheid van Weleda’s 90e verjaardag lanceert Nature & More de sociale media campagne #Fruitface om aandacht te vestigen op een verbindende factor tussen natuurlijk eten en natuurlijke verzorgingsproducten: biologische herkomst en ingrediënten met een eigen gezicht. In de campagne wordt consumenten uitgenodigd om hun favoriete biologische fruit of groente zelf een gezicht te geven en er een foto van te maken; daarmee kunnen ze Weleda producten winnen zoals gezichtscrème van biologische granaatappel. “Give our fruit a face & we’ll give your face a treat!”, zo luidt de uitnodiging.
 
Nature & More geeft biologische groente en fruit sinds 2004 een gezicht, door het verhaal van de duurzame teler te vertellen aan de consument, zodat die een bewuste keuze kan maken. Nu draaien we het om. De eerste  130 inzenders krijgen een Weleda “proef”pakket met zeven mini-gezichtscrèmes in de “smaken” amandel, granaatappel, rosa mosqueta en iris. Bovendien wint de leukste inzending elke maand een pakket Weleda-producten op maat (voor de leeftijd en huidtype van de inzender).
 

Deelnemen:

De foto moet je delen via Twitter of Facebook. Twitter: Post je foto @natureandmore, met de hashtag #fruitface. Facebook: "Like" Nature & more op Facebook (www.facebook.com/natureandmore) en post je foto deze pagina en je eigen pagina!
De regels voor de wedstrijd zijn te vinden op www.natureandmore.com/welkom. De eerste inzendingen door consumenten zijn te bewonderen op http://www.flickr.com/photos/natureandmore.
 

Nature & More is het online transparantiesysteem van Eosta, Europees marktleider in biologische groente en fruit. Via het model van de duurzaamheidsbloem worden negen aspecten van ecologische en sociale duurzaamheid in kaart gebracht en gecommuniceerd.



Heeft u een mening over dit artikel? Registreer of Log-in om te reageren.