banner
 
Meer over FreshFactory


freshfactory

FreshFactory


In 2006 startte de campagne FreshFactory. Deze campagne laat consumenten ontdekken en ervaren dat van en met groenten en fruit in korte tijd eigentijdse toepassingen en gerechten kunnen worden gerealiseerd. Een succesvol resultaat en eetplezier staan hierbij voorop. Thuis, maar ook buitenshuis.

Campagne activiteiten

Looptijd van deze campagne is augustus 2006 – augustus 2009. Gedurende 3 jaar staat een mobiele proef- en demonstratiestands op tal van evenementen (beurzen, maar ook bijv. muziekevenementen en fairs). Ook winkelcentra worden aangedaan waar de doelgroep goed is vertegenwoordigd. ‘Kijken, proeven, doen’ is het motto van de FreshFactory: het geven vanbereidingsdemonstraties, het laten proeven en het meegeven van recepten om thuis mee aan de slag te gaan.

De FreshFactory campagne krijgt vervolg

In navolging van de succesvolle campagne Freshfactory start in augustus 2009 een robuuste generieke campagne. Het thema van deze nieuwe campagne wordt “Ik doe mee met 2x2.nl”. Uit onderzoek blijkt dat de consument zich bij de keuze van groenten beperkt tot bepaalde soorten, die hij steeds weer koopt. Hij zou best wel meer willen variëren, maar hij kent de bereidingswijze van die “andere” groenten niet maar ook van de voor hem vertrouwde groenteassortiment niet (meer). Het doel van “Ik doe mee met 2x2.nl” is om de consument meer basiskennis aan te reiken over groenten en fruit en hun bereiding. De focus van de nieuwe campagne ligt op gezinnen. Deze drukbezette groep heeft behoefte aan tijdbesparende tips.

 

freshfactory  freshfactory  freshfactory

 

 

EU